The Star Comedy Woman memberitahu tentang perlanggaran pesawat

Anonim

Selepas tragedi yang berlaku di langit ke atas Sinai, ramai yang sangat menyakitkan memindahkan apa-apa maklumat yang berkaitan dengan pesawat. Oleh itu, laporan mengenai PE, yang berlaku di lapangan terbang Khabarovsk, menyebabkan reaksi seram dan negatif. Seluruh malam di rangkaian membincangkan sebab-sebab apa yang berlaku, dan juga mengikuti nasib pelakon Marina Fedunkiv.

Perlu diingat bahawa petang semalam Boeing 777, yang sepatutnya terbang pada 14.30 dari Khabarovsk ke Moscow (pada 7.30 di Moscow), semasa memandu di landasan menggantung ekor pesawat An-26. Akibatnya, Boeing, dengan 400 penumpang di atas kapal, telah cacat sayap. Sememangnya, penerbangan itu dibatalkan. Sesetengah penumpang ditempatkan di hotel di lapangan terbang, dan penduduk tempatan pulang ke rumah.

Dalam bukti bahawa dia berada di penerbangan yang teruk itu, Fedunkiv menerbitkan tembakan kupon pendaratan. Foto: Instagram.com/djfedun_Official.

Comedy Woman Marina Fedunkiv, yang kembali ke lawatan itu juga berada di kapal terbang yang sakit. Di dalam microblognya, dia berkongsi emosi mengenai pengalaman: "Marynochka terbang ke Khabarovsk ke korporat ... memegangnya. Saya pulang ke rumah, dipanggil. Penerbangan Khabarovsk-Moscow. Pada jalur berlepas, ketika memandu, pesawat kami merempuh sayap yang lain, yang berada di lapangan terbang. Semua dari pesawat yang dibawa, pada waktu malam mereka menjanjikan penerbangan lain. Mengenai tekanan penumpang, memandangkan berita mengenai pesawat pada hari-hari terakhir, saya fikir anda tidak boleh memberitahu. Dan jadi jelas bahawa ia sangat kuat ... P. S. Penerbangan kini berjanji hanya pada jam 7.00 pagi !!! " (Selepas ini, ejaan dan tanda baca penulis dipelihara, - lebih kurang.).

Peminat Marina sangat bimbang tentang Marina. Sesetengah Khabarovskian juga menawarkan pelakon untuk bermalam di rumah: "Marina, saya tinggal di Khabarovsk, secara kekal berakhir. Marina, datang melawat, Weld Up))) Marina !!! Datang ke Pancakes kepada kami !!! "

Sepanjang malam selepas kejadian, Marina menyokong pengarahnya Igor. Foto: Instagram.com/djfedun_Official.

Selebihnya hanya menulis kata-kata sokongan. "Marinochka, berjaya anda terbang. Minum skate dan kelewatan ... Perkara utama adalah semua utuh dan sihat ... segala-galanya akan baik ... - Pelanggan menyatakan pendapat mereka. - Jet. Saya gembira sebelum berlepas. Teruskan, kami sedang mengalami anda (peminat). Dan saya hanya membaca berita bahawa seorang penumpang jatuh dari tangga di Khabarovsk di pemindahan dengan Boeing ... Marina! Saya harap anda pulang ke rumah dan cepat! Baiklah apa yang berlaku! "

Fedunkiv mengucapkan terima kasih kepada para pembaca, dan pada masa yang sama dia memberitahu bagaimana dia menghabiskan malam menunggu penerbangan itu: "Kami pergi ke hari kedua di Khabarovsk ... pada 4 pagi mereka tidak memberikan telur yang hancur, pengarah Igor Fryruy terbang. Jadi, pelakon tanpa sarapan pagi. P. S. Terima kasih banyak untuk sokongan jawatan terdahulu! Semua komen dibaca, sangat berterima kasih! "

Seperti yang ternyata, penumpang boleh terbang ke Moscow kemudian. Menurut agensi berita, pesawat baru meninggalkan Khabarovsk hanya pada pukul 9 pagi Isnin (jam 2 pagi di Moscow).