Bintang memberitahu tentang cuti musim sejuk

Anonim

Maldives Anna Semenovich.

Dua minggu menghabiskan Anna Semenovich di Kepulauan Asia Selatan. Penyanyi itu telah berada di Maladewa, jadi saya memutuskan untuk menetap dari tempat-tempat pelancongan yang digalakkan dan memilih sebuah hotel kecil yang terpencil. "Tahun lepas adalah sengit," kata Anna. - Saya menyedari apa yang sangat letih. Oleh itu, tiga hari pertama hanya tidur. Pada suatu hari dia jatuh tepat di pantai dan dibakar keras. Untuk kebahagiaan saya, ahli sihir sebenar dari spa-salun tempatan datang untuk menyelamatkan. Saya diberi urut kulit lembut dengan kulit pisang minyak dan lidah buaya. Pada waktu petang, badan dan wajah berhenti terbakar, dan keesokan harinya Reds sepenuhnya didakwa. Saya juga percaya kepada mukjizat, dan keajaiban kecil berlaku tepat pada malam hari Krismas. Tahun lepas, berehat di Maladewa, saya berjumpa dengan pasangan yang indah dari Peter. Kami sangat kawan, bertukar telefon, tetapi saya kehilangan nombor mereka. Saya cuba mencari mereka melalui kenalan, di rangkaian sosial, tetapi ia tidak berfungsi. Dan orang-orang itu sendiri tidak memanggil saya. Dan anda boleh bayangkan: saya berjalan di sepanjang pantai, dan tiba-tiba mereka pergi berjumpa dengan saya. Saya gembira sebagai seorang kanak-kanak. Kami bertemu dengan Krismas bersama-sama. Ternyata orang-orang itu hanya malu untuk memanggil saya. Tetapi sekarang saya pasti tidak akan kehilangan nombor mereka, saya akan melawat Petersburg pada bulan Februari pada bulan Februari. Secara umum, saya sangat gembira dengan perjalanan ini. Saya selalu menganggap beberapa kasut pada tumit, pakaian petang, kosmetik. Sebagai peraturan, sekurang-kurangnya sekali terpaksa dibebaskan. Dan apa jenis buzz yang saya dapat di Maladewa, bahawa semua ini saya tidak pernah perlu! "

Golden Ring Nicholas Timofeeva

Penyanyi itu memilih bukanlah pulau-pulau Sun dan resort ski, dan berehat di Suzdal lama. Menurut penyanyi itu, Kremlin membina kesan istimewa kepadanya, dibina pada abad ke-10. Di peringkat perdagangan lama, Nikolai memperoleh selimut dan cenderahati tradisional untuk rakan-rakan mereka. "Saya menyedari bahawa cuti musim sejuk perlu diadakan di Rusia," kata Nikolai. - Tidak di mana-mana di dunia tidak ada musim sejuk yang indah dan benar-benar hebat, seperti kami. Suzdal membuat kesan yang besar kepada saya. Ia menghidupkan sejarah Rusia di dalamnya. Di bandar, saya berpindah ke kereta sled, yang dituai oleh kuda. Dalam makanan biara, saya berjaya mencuba sterlet yang menakjubkan yang disediakan oleh resipi Rusia lama. Dan, tentu saja, Suzdal Medovukha yang terkenal. Saya belajar bahawa terdapat lebih daripada 15 cara untuk menyediakan, bergantung kepada pelbagai madu. Dalam masa terdekat saya juga merancang untuk melalui semua bandar-bandar di Golden Ring. Dan negara-negara yang jauh dan laut hangat akan menunggu. "

Kaliningrad Vadim Tallati

"Saudara saya tinggal di Kaliningrad," kata pelakon itu. - Tetapi ia berlaku sebelum itu saya tidak pernah berada di bandar yang indah ini. Dan sekarang ada sebab yang menyenangkan dan gembira - saya menjadi godfathy of imwew saya. Saya jatuh cinta dengan Kaliningrad pada pandangan pertama. Walaupun bandar itu telah dimusnahkan secara praktikal, ia masih dipelihara di rumah dan bangunan Jerman. Kuil Katolik membuat kesan yang besar. Pembinaan yang sangat menarik - The Royal Gate. Kesan khas kepada saya dibuat oleh Muzium Amber. Saya membeli beberapa tokoh lucu dari batu ini. Eksposisi yang sangat menarik dibentangkan di muzium "Found Things", objek lama ditemui ketika pembersihan tasik, pembinaan rumah. Sudah tentu, saya gagal melihat semua pemandangan bandar. Tetapi saya pasti akan datang ke Kaliningrad lagi. "

Courchevel Glitch'oz.

"Tahun ini saya pertama kali bertemu dengan tahun baru dengan saudara-saudara saya buat kali pertama," kata Natasha. - Pada akhir tahun terdapat beberapa muat turun yang luar biasa dari menembak dan konsert, jadi apabila suami bercanda ditawarkan untuk melarikan diri dari Moscow, saya sangat senang dengan mudah dipersetujui. (Ketawa.) Kami menghabiskan semua cuti di udara segar - bermain ski, snowboard, berjalan banyak, bermain dengan kanak-kanak. Dua minggu ini terbang dalam satu ketika, tetapi saya masih terlepas kerja - apabila anda melakukan yang dikasihi, anda tidak keluar dari hujung minggu atau cuti. Untuk anda bekerja dan ada keghairahan utama anda dalam kehidupan. "

Mesir Nastya Krinovoy.

"Cuti Tahun Baru saya berjaya menjadi kemuliaan! - Dikongsi tayangan penyanyi. - Kami pergi ke Sharm El-Sheikh. Kami memutuskan untuk tidak menghabiskan masa untuk sejumlah besar lawatan, tetapi masih pergi ke Gunung Moise dan berjalan sepanjang malam ke subuh yang menakjubkan. Dan keesokan harinya - tidak menyampaikan kata-kata - ketika kami berjalan ke pantai, atau sebaliknya, merangkak. Kaki sakit sangat. Secara umum, adalah mustahil untuk terlepas, sejak hampir setiap petang kami pergi ke jalan tengah Niama Bay, di mana ia mungkin untuk makan makanan laut segar dan asap untuk satu dolar yang menakjubkan. Sepanjang perjalanan ke restoran, pelbagai perhiasan dibeli. Sudah tentu, tidak pergi mengelilingi Flippers dan Topeng dan memandang keindahan bawah air dengan senang hati. Benar, terdapat masa yang tidak menyenangkan: Saya berenang di sepanjang terumbu dan memutuskan untuk meletakkan ikan itu kepada ikan supaya mereka mengelilingi saya. Tetapi apabila saya melihat ikan besar di meter panjang di kalangan minnow ini, itu adalah bahawa hanya sirip yang dapat dilihat. Syukurlah, saya berlayar, dan dia tidak menggigit saya. "

San Diego Mikhail Shufutinsky

Mikhail Shufutinsky di hadapan lawatan ulang tahunnya secara tradisinya pergi ke Amerika, di mana isterinya dan anak muda dengan keluarga hidup. Di sana, artis itu praktikal sepanjang masa mendedikasikan hal ehwal peribadi: ia bertemu dengan seorang peguam, pengurus, ahli ekonomi, doktor (cek biasa diperlukan walaupun orang yang sihat). Tetapi kali ini sebab yang paling penting dan gembira untuk perjalanan itu adalah pertemuan pertama yang lama ditunggu-tunggu dengan cucu empat bulan Khanna Renee, yang muncul di atas cahaya San Diego dalam keluarga anak lelakinya Anton. Jadual lawatan yang padat tidak membenarkan Shufutinsky datang kepada cucunya sebelum ini. Tetapi datuk memerhatikan cucunya, di komputer. "Pada mulanya, Hannah takut sedikit paman yang tidak dikenali dan bahkan meletup," kata Mikhail Zakharovich. "Tetapi kemudian saya terbiasa, dan ketika saya tidur dan memuaskannya, saya juga berani duduk di atas lutut saya." Saya juga menghabiskan banyak masa bersama tiga cucu saya: Dimitri, Nuh dan Zakhar - saudara-saudara yang lebih tua Hannah Renee. Kami pergi untuk hadiah, lelaki membanggakan kejayaan mereka di sekolah. Mereka suka adik perempuan mereka sangat banyak, walaupun agak bersaing antara satu sama lain untuk perhatiannya. Tidak lama lagi seluruh keluarga akan bertemu di Moscow pada ulang tahun saya. Dan tiket untuk sedikit Hannah Renee juga dibeli. "