Live priče: "Našao sam motivaciju za sport u drugoj zemlji"

Anonim

"Nikada nisam vodio zdrav životni stil. Nisam trčao, nisam radio u sportu, htio sam sve što sam želio. Moje omiljeno jelo je bio prženi krompir, znate, sve u naftu i ogromnom količinom soli. Druga strast su bili hamburgeri - također ih apsorbiram u nevjerovatnim količinama. I soda, gdje bez nje? Možemo reći da me je zamijenila vodom ", čitalac vjera, koji je odlučio podijeliti svoju priču u" Live istoriji ", piše u urednika.

Težina je prestala zadovoljavajuća

"Zahvaljujući potpunom odsustvu fizičkog napora i barem nagoveštavaju odgovarajuće prehrane, za 38 godina, moja je težina dosegla 97 kg sa visinom od 163 cm. Shvatio sam da moram smršavjeti, često sam čuo od poznatih ponuda za Idite zajedno na trening, ali stalno odložen. Nije bilo motivacije da. Tačnije, nedostajala joj je da bi se prvi korak do zdravlja. "

Putovanje je postalo poticajno

"Ovaj" magični udarac ", ova motivacija za sport našao sam na putu u drugu zemlju. Ljeto, odlučujući gdje ići, kao i obično, želio sam letjeti u Tursku s njom "all inclusive" da se vratim u Rusiju, preplanulim i debelim nego što je bilo. Međutim, najbolji prijatelj predložio je drugu opciju. Išla je otići u Izrael na nekoliko tjedana, tu je imala poznanstva i pitala me, ne bih htio zajedno s njom. U tom trenutku, osim Turske, baltičkih država, a prije Ukrajine u djetinjstvu nisam nigdje. Ideja mi se činila primamljiva, a ogroman plus nije bilo ono što nije bilo potrebno napraviti vizu. Dogovorio sam se u imenovnom vremenu naš avion sletio na aerodrom Tel Aviv. "

Odmor u Izraelu dimljeni heroini za promjene

Foto: Unsplash.com.

Odmor u Slavu

"Reći da sam proveo tvoj odmor prekrasan da ne kažem ništa! Svakog dana, zajedno sa djevojkom i njenim prijateljima, sad sa našim zajedničkim, hodali su uz obalu uz more, sunčani, pojeli ukusnu morsku hranu i svježe voće i povrće. Avia (sada i moja djevojka) bila je nevjerovatna ljubavnica, a kada pripremam njegovih jela, nikad se nije preselila sa "štetnim". Ako pržite, samo na maslinovom ulju ili sa minimalnim brojem suncokreta, uvijek na stolu, bilo je svježe salate od povrća. U osnovi, pekla je ili kuhala, ali bilo je neverovatno ukusno! Sve se moje navike hrane preselele u pozadinu, za sav odmor, nikad nisam setio Fastfood. "

Novi dojmovi druge kulture

"Za mene je ovo otkriće bilo šta: svi Izraelci su sačuvani na zdravom načinu života. Imaju svuda tamo postoje zapise za bicikliste. I koliko ljudi vodi uz plažu! Stari, mladi, nije važno. Jednom sam vidio ženu za 70, što je stajalo na glavi (!). Moram reći da je postala jedna od ključnih bodova u mojoj motivaciji. Mislio sam: "Vjera, vidi šta ova žena čini u dobi! A vi, Moroda, dva puta ste mlađi, ne možete se ni prisiliti da tijelo dovedete u manje ili više pristojan oblik! Jesi li tako slab? "

Nakon ovog unutrašnjeg dijaloga, sutradan sam ustao u 7:30. Za mene je zaista bio pravi podvig, nisam ni ustao na odmoru ranije od 10. i prvi put u životu pokušao sam trčati. Bio je to najčudniji osjećaj, istovremeno vrlo tvrdo i cool! Djevojka je bila iznenađena što mi se dogodilo. I svaki dan sam se učinio da ustanem rano ujutro, otišli na jog, počeo je piti puno vode. Svi ovi nepoznati ljudi, trčanje (i preticanje) ja bili su primjer. Primjer onoga što lijepo i zdravo tijelo može imati osobu, samo ako se okrene, konačno, njegova lijenost. "

Novi život nakon odmora

"Ovaj odmor je postao početak mog novog života. Vraćajući se u Moskvu, nastavio sam slijediti svoje novo stečene korisne navike. Neću reći da je to samo ili da nema poremećaja, već 2 godine sam izgubio 25 kilograma. Planiram ponovo ići u Izrael. Ko zna šta ću inspirativno naći sljedeći put! "- Rekla je veri iz Moskve.

Ako želite podijeliti svoju preobraženju povijesti, pošaljite ga na našu poštu: [email protected]. Objavit ćemo najzanimljivije priče na našoj web stranici i dodijeliti ugodan motivirajući poklon.