Kako zvijezde slave Uskrs: Julia Kovalchuk, Moting Agatha, Andrei Burkovsky i drugi

Anonim

Julia Kovalchuk (pjevač, vodeća emisija "Jedna do jedne", "ponderirani ljudi"):

"Kad sam živio sa roditeljima, tada smo svako proljeće morali slaviti Uskrs." Uoče, svi pečeni kolači zajedno, obojeni jaja, a sljedećeg jutra je išla na stol. Vrlo radosna i svijetla atmosfera vladaju. Voleli smo da igramo obične uskršnje igre: birali jaja, a zatim ih pobijedi, a kad su jeli tortu, pomislili su koliko je grožđica uhvaćeno. Bio je znak da će onaj koji bi dobio najviše bobica najsretniji. Nakon gozbe, izabrani smo na svježem zraku: otišli ste za vikendicu, samo u nekoj prekrasnom parku, hodali, zadovoljni prvom toplinom. Sada, kad imam svoju porodicu, doručkujemo sa suprugom, ako se ispostavi, pozovite prijatelje. Istina, kolači zbog nedostatka vremena nisam pečenje, kupujem gotove.

Za mene osoba nije baš religiozna, Uskrs je proljetni odmor, buđenje iz zimskog snova prirode, kada sve počne da cvjeta, treperi. Ne idem u crkvu za uskršnje usluge, ali volim gledati na TV emitovanje iz hramova - ovo je vrlo svečana i lijepa ceremonija.

Agata Mutsenietse. .

Agatha mrzing (glumica, gludina u TV seriji "zatvorena škola", "igrači", film "Moja luda porodica"):

- U mojoj porodicij, najrena vjerska osoba je moja baka, a odnos prema Uskrsu bio je gotovo kao nova godina, kao svijetla, radostan, ujedinjavajući odmor. Hodala je dok su im je omogućila snagu srednjim službama, posvetila vlastite pečene kolače, oslikana jaja, čestitaju, daju sve ove dobrote onima koji su se upoznali. Koliko se sjećam, u ovom proljetnom danu uvijek je bilo dobro sunčano vrijeme, prolaznici se nasmiješila na ulicama. Obožavao sam uskršnja jaja, otkrila sam da padnem. Ponekad su došli gosti, bitke na jajima bile su dogovorene kod kuće.

Imamo s Pavl (pored toga, - cca. Ženohit) mlade porodice, a mi pokušavamo zadržati uskršnje tradicije naših starca. Ja, za razliku od moje bake, ne veliki domaći čarobnjak za pečenje, već, nakon uspješnog eksperimenta sa Strozderom, mislim da promijenim recept za tradicionalnu scenu - dodajte jabuku. Jaja koje ne slikamo obično obilaskom prevodom slika, ali ove godine ćete pomisliti na nešto s hranom, stavite naše dijete za ovaj umjetnički rad.

Andrei Burkovsky. .

Andrei Burkovsky (glumac, zvezda serije "Posljednji mađioničar"):

- Ja i moje voljene osobe ne tretiramo vrlo religiozne ljude, ne držimo poštu, ali, kao i svi pravoslavni, slavimo sjajan uskršnji odmor svake godine. Nemamo posebne porodice Uskršnje tradicije: poput naših roditelja, slikamo jaja, a onda dogovaramo takmičenje - ko ima jaču školjku. Radimo puno, i kupujem kolače, ili moja mama donosi iz Tomska vlastitih peciva, ali uvijek pitam svog supružnika da napravi skute zasjek - volim ovo jelo. Na odmoru ujutro, idemo samo u cijelu porodicu na stolu - ja, supruga i djeca. Ovo je odličan razlog da se čestitaju vašim najmilijima, podijelite moju radost, razriješeno.

Ekaterina Volkova. .

Ekaterina Volkova (glumica, zvezda serije "Voronina"):

- Ovaj praznik je vrlo važan za vjernike, a za mene je to lično najsvjetliji pravoslavni odmor. Trudim se ozbiljno prema njemu, pripremiti i, naravno, provoditi vrijeme sa porodicom i voljenim.

Definitivno ćemo slikati jaja, kolače. Od djetinjstva još uvijek postoji takva vesela tradicija - ujutro mi dogovaramo "Bitku kod Yitza": koji ima cijelo jaje - pobijedio je. Skoro uvijek pobjednik je moja majka. Ima svoju škakljivu taktiku. Istovremeno, ženska polovica naše porodice ne jede jaja, pa idu na muškarce svake godine.

Maria Petronko. .

Marina Petrenko (glumica, pukla u filmovima "na igri", "gospodo, sretno!", TV serija "THAW"):

- Uskrs je jedan od mojih najdražih praznika, vrlo toplo sjećanja na djetinjstvo povezane su s njom. Osnivimo jaja u crkvi, ja pokušavam peći kolača sa grožđicom na tradicionalnoj tehnologiji, ujutro idemo u cijelu obitelj na stolu - uoči planiranja vaših rasporeda kako ne bismo radili na Ovaj dan posjetite prijatelje. TRUE, dvije godine zaredom nisam vježbao da bih upoznao Uskrs kod kuće - u 2014. godini sam bio u Los Angelesu, našao sam kršćanski hram, gdje je jato ruska dijaspora, otišla na uslugu.

U jednom trenutku sam zadržao sjajan post, pokušao sam izbjeći loše, zle misli, ljutnju i shvatio da je takva tradicija samočišćenja korisna za sve, bez obzira na religiju, ovo je izvrsna psihoterapijska praksa. Usput, moji poznati katolici i muslimani su mi ovaj dan čestitali! Kada razgovarate nakon ponde, jedete ukusne kolače, koji se toliko popeo da pokušate do praznika, osjećate se brzo, pogledajte uobičajene stvari u novom, nesvjesnoj vijku!

Aleksandar Sokolovsky. .

Alexander Sokolovsky (glumac, glumio u TV seriji "Molodezhka", Sklifosovsky, "Wangelia"):

- Pravoslavno verujeći da je Uskrs glavni praznik godine, praznik radosnog, laganog čuda vaskrsenja, proslava života zbog smrti i uništavanja. Neka neko ne razumije svoje značenje i slavi ovaj dan, a navika nije važna. Glavna stvar je da se tradicija živa prenosi iz generacije na generaciju.

Imam ludi raspored rada, ujutro, dnevno, večernje i noćne smjene, a samim tim zabilježite ovaj svijetli odmor, u pravilu, ne izlazi. Ali ja, naravno, čestitam svim svojim prijateljima i voljenima sa Uskrsom.

Anna Mikhailovskaya. .

Anna Mikhailovskaya (glumica, gludina u TV emisijama "Molodezhka", "Margosha", "Karpov"):

- Uskrs je prekrasna, radosna porodična tradicija. Ne držim poštu, ne pohađam crkvene usluge, ali uvijek jako zadovoljan prilikama da se okupim iza velikog stola sa obojenim jajima i tišinim. Ako to učinimo, pozivamo vas da posjetite rođake, čestitke jedni drugima: "Krist je porastao! Zaista uskrsnut! " U ovim proljetnim danima želim svima poželjeti ravnotežu i harmoniju u duši, miru i dobro u svakom domu!

Alexander Pugachev. .

Alexander Pugachev (glumac, glumio u TV seriji "Kuhinja", "brod"):

"Ja sam vjernik: gledat ćemo moju porodicu, kuhamo ukusne kolače prije odmora, Uskrs iz vikendice, boja jaja, dolaze u cjelovjetna bdijenja, a mi ćemo razgovarati ujutro. Culichi nije moj supružnik, a ja sam, bez proizvođača hljeba: uzimam proizvode, mijesim tijesto, odloživi kalupe i pošaljem ga u rernu. Ne žalim zbog vremena kuhanja: Želim imati potpuno prirodne stvari na stolu, stvorene sa svijetlim mislima i željama, čini mi se da je vrlo važno u tako velikom odmoru.

Moja majka je katolik, a ja sam pravoslavni, ali uskršnji nam je podjednako važan, razlika je samo u kalendarskim datumima. Ranije smo proslavili dva puta, ali sada imam svoju porodicu, dijete ide treću godinu i slavimo Uskrs u našem krugu. Ne radi na roditeljima, nažalost, dok žive u drugom gradu.