Belgija na karantenu: Šta je turista u Evropi tokom pandemije

Anonim

Moja obavezna karantena za povratak iz Belgije je završava, u skladu s Budimpeštem policijom gledala je samo prva dva dana - dnevno kada sam sletio na aerodrom i sutradan, kad su mi došli doktori za potpisivanje. U vrijeme kada se situacija u svijetu stabile ne može nazvati ni na koji način, uobičajena putovanja izravnaju svoj format. Međutim, o svemu, u redu - u ovom će se materijalu reći zašto sam nakon 4 dana u drugoj zemlji morao provesti 7 sati na aerodromu, ali ne žalim zbog njih.

Povjerenje, ali provjeri

Kao odgovoran turist, ili bolje rečeno, da kažem osobu s pogledom na dozvolu boravka, nazvao sam belgijsku ambasadu kako bih saznao o ograničenjima na ulasku i odlasku iz zemlje. Djevojka koja mi je tog dana radila uvjerila mi je da "sto posto", koja je prevela "sto posto" - tačno šansu s kojim ne bih trebao imati problema sa ciljem turističkog putovanja. Na zahtjev za pružanje službene potvrde o njenim riječima, radnik ambasade rekao je da ne rade dokumente u takve svrhe, ali bila je sigurna da bi moje putovanje proslijedilo bez problema i poželelo je veliko putovanje. SPOILER: Vjerovati da nije vrijedila) za svaki slučaj, odlučio sam nazvati lokalnu mađarsku policijsku odjelu i uslugu zračne luke: Nisam čekao prvi odgovor, ali na drugom na pitanje "Govorite Engleski? " Premješten sam u stručnjak koji govori engleski jezik, koji je u prvom pokušaju da napusti u razgovoru, nego što je ta fraza upravo bacio telefon. Dešava se!

Samo krušne mrvice

Ako je u februaru bilo moguće napraviti direktan autobus iz hotela Astoria i brzo doći do aerodroma, sada je putovanje izazov - od kuće na tramvaju, zatim autobusom i tek tada na šatlu - i to je uvjet koji Živim u centru Budimpešte. Sumnjivi su znakovi visili na autobusnoj stanici da je autobusno stajalište pomaknulo zbog popravke, ali dobro je da imam sjajan pratilac - mađarski, koji sam savršeno govorio engleski, pa sam mi savršeno govorio engleski jezik, pa sam mi savršeno govorio engleski, pa sam mi savršeno govorio engleski, pa sam mi savršeno govorio engleski, pa sam mi savršeno govorio engleski, pa sam mi savršeno govorio engleski jezik, pa sam mi pomogao da shvatim čudne sheme. Dolazak na aerodrom, prenio sam kontrolu za 5 minuta, a zatim trčao na Fudcourt u nadi da ćemo imati nešto ukusno i korisno. Od ogromnog broja restorana i kafića, radila je samo jedna institucija u formatima zauzeće formatu, gdje sam uprkos niskom teretu uspio izračunati, dodajući dva pića umjesto jedne. Vraćajući novac, uzeo sam doručak iz sendviča i ledene kafe, povukao masku na nos i otišao u Gaitu. Tamo sam provjerio dokumente, poželio ugodan način - i to je to! (Drugi spojler: leti iz zemlje lakše je od povratka) u avionu, stjuardesa je dala alkohol salvete, zamolila je da svi uklone masku tokom leta, osim vremena kada bismo jeli i popili i popili ljude u sefu udaljenost jedni od drugih.

Turisti u Briselu sada su mali

Charleroi više nije

Sharlerua stiže na aerodromu Charleroi, gdje se Loocosters tradicionalno temelje, izašao sam sa kontrolom i otišao da tražim direktan autobus za Bruxelles - prijatelju, koji živi u Belgiji, porastao je više puta. Kako se ispostavilo, tokom epidemije, autobusi su otkazani. Sada idu samo privatni minibusevi, gdje umjesto 20 eura morate platiti 40. "Da, sad!" - Rekao sam, odlučujući da pronađem izlaz iz situacije putem Google mapa. Ospostavljena je ruta kartice netačna, ali ovdje je djevojka bila povezana, pamti se da se na Charleroi stanicu može doći javnim prevozom. Tako sam i ja objasnio vozaču autobusa na mješavini engleskog i francuskog jezika, gdje kupiti kartu. Tada sam ušao u voz i brzo sam stigao do Brisela, gdje smo se sreli i otišli na obilazak.

Ako siđete, mnogi lokalni parkovi počivaju u parku na klupama

Imam dva života

Miley Cyrus, koji je igrao u svom djetinjstvu u seriji, pjevao je takve linije: "Imam dva života, a od svakog uzimanja onoga što sam u ludi." Bio je to takav utisak da sam ga prvo imao: u gradu su svi živjeli, kao da u Belgiji, par tjedana prije bilo koga, pod strahom od velike kazne, nije bio prisiljen da sjedi kod kuće. Bilo je malo ljudi za vikend, ali svi su se ponašali kao i obično: Djeca su igrala na mestima, mladih je vozio bicikle, a stari su polako u parkovima. Iz očiglednih prednosti istaknuo sam činjenicu da su svi glavni objekti ljudi ponekad manje - postoji malo turista, pa se fotografije na pozadini atrakcija mogu lakše. Štaviše, primetno je svugdje - i u Briselu, a u Bruggeu, a u Gentu, i u Ostend - svi gradovi u kojima smo bili ovih dana. Europljani su mirno šetajući ulicama bez maski, niko ne primjećuje udaljenost, a vjerojatno smo bili jedini sa sanitizaricima.

Na Sjevernom moru se takođe možete opustiti dok su odmarališta zatvorene za strance.

Foto: Ksenia Parfenova

"Nije tako ukusno, ali ukusno"

Mladi su sada uhvatili citat iz meme, koji je tačno opisao karantenski turizam. Šetnja, kao i obično, ali povremeno susreće ograničenja. U jednom restoranu od vas se traži da ne bude smješten pored drugog na sofe, već sjediti nasuprot i sa udaljenosti od drugih stolova. U baru upozoravaju da su zatvoreni na sat noći - nemoguće je raditi na mjestu duže u zakonu. Tako ili sjedite na Bartel Bar ili idite kući da spavate. Klubovi su također zatvoreni - za ples s prijateljima uspjeli su osim hodanja nasipa sa slušalicama u ušima. Da biste išli u susjednu Holandiju, kao što su svi učinili prije, također se ne može ispostaviti - letovi su dostupni samo iz kapitala, a oni u neugodnom vremenu ili na napuhanu cijenu. Ostaje samo da ide na obalu na obalu Sjevernog mora, gdje se ljudi obično ne kupaju, već i ja kao ruska osoba, nisu shvaćeni. Vode su topla, čista i dubina grudi - najviše za odličan plivanje. Dakle, sljedeći put da letim na odmor na plaži ne u Španiju, već u Belgiji - zašto ne?

Stranka ovih dana brzo završavaju

Dugi put kući

Vlak, još jedan vlak, autobus - sve tako dug put sa transferima koji sam morao učiniti, jer su direktni autobusi iz Gen-a u Charleroyu otkazani zbog karantenskih mjera. Ali čak ni ja nisam uznemirio ovo: u Belgiji, proći kroz slikovna mjesta - ugodno zanimanje. Iznajmljivanje do aerodroma 40 minuta prije odlaska, po tradiciji, brzo je proslijedio kontrolu i sjeo u iščekivanju kada se odluče za sletanje. Bilo mi je neugodno da je u Gaytu došao na aerodrom u Gaytu, koji je objasnio dvoje mladih, zašto nisu mogli sjediti na letu sa dozvolom boravka. Što se dalje, uhvatio sam njihovu suštinu razgovora, okupljanje momaka bio je italijanski, pa je logično zašto su ponuđeni direktno leteti. Međutim, za svaki slučaj, čovjek od ovoga sam zaobišao, čim dokument provjerava - do tada je pronašao novu "žrtvu", predstavio je čiju dozvolu za žalbu. Odličan Delometheus, radostan sam, izlazim u zonu granične kontrole, razmišljajući o tome gdje su prijatelji koji su ušli u Budimpeštu, idemo na večeru danas. Da! Na kontroli me zaustavio policajac, rekavši da ne mogu preći granicu, jer sam imao dozvolu boravka, a ne državljanstvo zemlje. Ali ja sam, kao što sam običan čovjek, objasnio mu kako sam nazvao ambasadu, u koju sam svrhu u Mađarskoj i on se složio da mi pomogne. Kako se ispostavilo, postupak unosa iz rezidencije u zemlju standardno je: Popunite upitnik na mađarskom, šaljete fotokopiju dokumenata i čekate da se policijski odgovor čeka. "Od parova sati do nekoliko dana", zaposlenik mi je odgovorio na pitanje koliko moram provesti na aerodromu. U stvari, morao sam ostati u 7 sati, iako sam imao sve službene dokumente u naručju. Istovremeno, u autobusu i automobilima ljudi sa dozvolom boravka, tiho su dozvoljeni - niko ga nije provjerio, premještanje između zemalja sa kojima Mađarska ima Konvenciju.

Tokom aerodroma sreo sam druge ljude koji su bili u takvoj situaciji. Neki su odletjeli da bi odabrali stvari zbog hitne potrebe za povratkom iz programa razmjene u svoju zemlju na zatvaranje granica. Drugi su odlučili da uđu u Mađarsku 3 dana da uđu u Mađarsku 3 dana: rezervirali su luksuzni hotel, kulturni program i sve na ovaj način. Treće sjedenje i čekao, iako je čovjek imao dozvolu za boravak na braku sa građanima zemlje i službenog rada. Ali vrijedi napomenuti da su svi to vrijeme policajci bili najviše uljudniji i pokušali su pomoći svima: pružiti vlast, uklonjeno pušenje u posebnoj zoni, saznaće je li potpisano odobrenje. Nazvao sam rusku ambasadu, od kojih se ne radi tradicionalno - beskrajni zvučni signali otišli su, drugi je bio potpuno invalid. Zatim, Univerzitet, policija, Ministarstvo zdravlja - i svuda, niko ne bi mogao reći koliko dugo traje provjeru dokumenata. Nakon što ih je primio, potpisao sam na kontrolu papira na obavezno karantin, na naljepnicu na vratima i otišao kući na isti autobus. Dan dolaska smatra se nulom, tako da se sigurno možete kretati po gradu, vidjeti prijatelje i tako dalje. Ali nakon skoro dvije sedmice, tačno kažem: Sada se smiri da se pomakne samo na autobuse ili lične automobile, gdje su granice zapravo ponovo otkazane.