Kako ruske zvijezde slave Valentinovo

Anonim

Poznati pjevač koji odgovara na čokoladni zec Pierre Narcissa Rođen je u Kamerunu, studirao je u Francuskoj i živi u Rusiji, pa ima nešto sa šta da uporedimo.

"Tradicija za proslavu dana svih ljubavnika došla je u Kamerun, kao u mnogim zemljama, iz Evrope - krajem 80-ih. Istina, stav u ovom prazniku i dalje je dvosmislen u mojoj domovini. Postoje ljudi koji smatraju da je ovaj datum dodatni razlog za trgovine da zarade novac na prodaju svih vrsta simboličkih bauhlija. Ali drugi su mu zadovoljni. Ali cvijeće u Kamerunu nije prihvaćeno. U pravilu, svaka porodica živi u kući, a pored njega se nalazi mali vrt, sa vlastitim kružnicama ili drugim cvjetnim krevetom. Stoga svi floristički suveniri nisu popularni kod nas. 14. februara, moja supruga i ja više volim da ostanem kod kuće i dogovorimo porodičnu večeru. Pripremam se za njenu i kćersko pseće jelo - pečenu ribu. Carolina predaje zaseban poklon, tako da se kćer osjećala: praznik nije samo kod mame, već i za nju.

Abraham Russo Sa suprugom vjeruju u ovaj odmor:

- Valentinovo je praznik ljubavnika i vjerujem da se ljubav mora čuvati, njeguje i sačuvati. Uvijek se dogovaramo s romantičnom večerom Morella, dobro za nas da to učinimo s našim restoranom, gdje je to puno budna ljubavnica. Uvek napravim poklone žene. Na primjer, prošle godine sam joj dao ogroman buket cvijeća i prstena, a kćer je bila kutija njezine omiljene slatkiše i prekrasna torba.

Ove godine Jasmin Sa svojim voljenim mužem provest će dan ljubavnika u Parizu. Ilan, Jasmineov muž, sjećamo se, uoči Valentinovo u jednom trenutku, primio šik poklon od njegove voljene žene - kćer Rita. I oslikana supružnika, tada je učinio sve da pokupi dvije najdraže žene iz porodiljske bolnice do kuće 14. februara.

- Svakog dana, Sveti Valentine nekoliko godina za mene je omotana oreolom iznenađenju. - Jasmine je podijeljen, - čak i ako znam vrijeme i mjesto, gdje je voljeni pogodan za nešto, ali ne znam posljednje! Ilan je pravi romantičar i vrlo osjetljiva osoba. Za posljednji dan zaljubljenih, suprug je dogovorio cvjetnu bajku, a ove godine ćemo provesti 14. februara u najromantičnijoj gradilištu, - u Parizu!

Poznati ukrajinski pjevač Ani Lorak Vjeruje da bi Valentinovo trebao biti u ljudskom životu uvijek:

- Do 14. februara potpuno sam pozitivno pozitivno, jer je ovo još jedan razlog da jedni drugima daju ugodnu emociju. Sjećam se slatkiša u obliku srca, Valentine. I jednog dana, Murat mi je dao kristal u kojem je bila moja fotografija. Sam muž je izabrao je za mene, bio je to vrlo romantičan dar.

Najprikladniji način se odnosi na odmor Victoria Lopirez Ona vjeruje da je jedan od glavnih temelja odnosa seksa, a kao poklon možete odabrati nešto poput "pretplate na želje":

- Dan ljubavnika ove godine proslavit ćemo u sportskom formatu. Proslavit ću odmor na podijumu u kojem ću se ukorijeniti za svog voljenog Man Fedora Smalova (naprijed "Anji"). Rekao je da ako postigne cilj, on će mi biti posvećen! Nakon meča, večeri ćemo provesti zajedno u romantičnoj atmosferi! Čini mi se da ovaj praznik ne bi trebao iznenaditi vašu polovinu s nekim skupim poklonima, mnogo vrijednijim poklonima napravljenim od srca. Možete dati mladiću nekoliko želja napisanih na komadu papira. Ispis, lijepo ukrasite. Ova je opcija pogodna za one parove koji se sastoje u ozbiljnim vezama i ne bojte se eksperimentirati.

Pjevač Mark Tishman. Preferirano devojkama da daju dodatnu opremu iz različitih zemalja sveta:

- Volim davati razni nakit, svidjele mi se stvari. Da nešto kupim, šta ja vidim djevojku, dovršite njenu sliku, naglasite nešto po vašem ukusu u njemu. Odlično je kad uspijete pronaći nešto neobično u različitim dijelovima svijeta.

Singer, bivša solička grupa "Via GRA" Anna Sedokova Preferira jestive poklone:

- Poželjno je da je poklon povezan s riječi "Ljubav", može čak biti i nešto jestivo, ludo ukusno!

Pjevač Natasha Ionova (Glitch; OZA) Preferira uznemiravanje muške fantazije:

- u našem porodičnom životu se često događaju romantični trenuci, tako da ne planiramo nekako na neki odmor na neki način na neki način. Nedavno sam sredio muža za rođendan velikog iznenađenja! Pozvao sam vaš omiljeni u hotelskoj sobi, zapalili svijeće ... Strokevalah vrlo lijep erotski ples! I imali smo vrlo smiješnu priču, na romantičnom vikendu u Evropi! Kupio sam sluškinju u seks prodavnici. Nazvao je njen suprug, užasno ga zaintrigirao! Ali kad je bilo vrijeme za promjenu odjeće, nisam pronašao svoju "odjeću", očito sam zaboravio negdje, dok sam hodao po trgovinama. Tako da sam tada morao izaći!

Pjevač Roma Zhukov Stvara svečano raspoloženje za cijelu obitelj:

- 14. februara za nas sa Lenom poseban dan, kao i za sve ljubitelje. Svake godine pokušavamo provesti zajedno, bez djece koja imaju pet, pa, barem večer (smijeh). Romantična večera u restoranu, neočekivani pokloni jedni drugima ili gledaju omiljeni film pored kamina - postala je prava tradicija i nekako su se dosadila s vremenom. Tragedija, koja se dogodila u našoj porodici u ljeto 2012. godine uništila je sve praznike i želju da sve uopće slavi ... Ali odlučio sam da je vrijeme da se vrati u normalan život, a moja supruga mora biti uzdrmana, razveseljena i pjevajući nešto neobično. Stoga sam je učinio na Valentinovo (smijeh). Uzeo je cijelu porodicu i trajao tjedan dana u Kijevu na pucnjavu svog novog isječka. Elena takva proslava morala je učiniti, kakve su ogromne kofere sa haljinama mirno nagovještava!

Dominic Joker Valentinovo je ozbiljan, čak i razglednice sa vlastitim rukama: "Ako se sećate proteklih godina proslave 14. februara, onda mogu reći jednu smiješnu priču. Apsolutno ne znam kako da crtam, priznam, ovaj poklon je potpuno odsutan. Uprkos tome, pokušao sam nacrtati Valentinovo Albin. Ona uglavnom treba da odaje počast - ima gvozdeni izlomak, prihvatila ju je zahvalnošću, iskreno je umrla. Nekoliko godina kasnije našao sam ovu razglednicu, koji sam u potpunosti zaboravio. Moj sin je bio u to vrijeme tri godine, a iz nekog razloga sam odlučio da njemu ta stvaranje pripada njemu. Idem kod supruge i kažem: "Rekao sam, Martin je takav razglednica! To je spektakl bio toliko zastrašujući da sam zbunio svoju kreativnost sa djetetom tako što bi nešto pomestilo.

Singer Denis Maidanov priznao je da nije trebalo da se odvojeno slavi odvojeno 14. februara, jer Natalia ima rođendan 13. februara, što nesmetano ide na Valentinovo. Na isti umjetnički rođendan 17. februara, tako da se oboje ne žale na nedostatak poklona.

I ovdje Anna Semenovich Rekao je da "doveden" i distribuiralo tradiciju da proslavi Dan zaljubljenih u krugu svojih prijatelja odavno prije nego što se odmor počeo da se široko slavi u Rusiji. - "Kao dete, puno sam putovao u svetu sa figuricom klizanjem. Donio sam mnogo suvenira sa izleta sa srcima, raznim valentinama za ovaj odmor. Još nismo imali ništa takvo, i zato su mi izazvali moje prijatelje pravo zadovoljstvo. Dali smo razglednice za dječake koji su tada bili lijepi. Tokom putovanja u Englesku, saznao sam da je to pohađalo nagađanja. Naravno, odmah smo uzeli ovo, bachelidi su bili dogovoreni - bilo je jako zabavno. Ali sada sam potpuno miran za ovaj odmor. Za mene je odmor Petra i Fevronia mnogo važniji značaj - pravoslavni pokroteni porodice i ljubavi.